Hoe ga je om met social media? ‘Je aandacht is geld waard’
Onderwerpen waar ik me graag mee bezighoud zijn techniek, innovatie en social media. En dan vooral: hoe ga je er
Als journalist houd ik me voornamelijk bezig met human interest, lifestyle, cultuur en kort nieuws. Tekstschrijven, marketing en contentcreatie doe ik vooral voor de horeca, cultuursector, zorg, onderwijs en collega-ondernemers.
Telegraaf, Metro, NieuwNieuws, Het Element, T is for Tech, Tapasrestaurant Gaudi’s, Festival Spoffin, Schreuder Natuurgeneesmiddelen, Studio Vondst, Workstuff, Lunch & Borrel, Lievegoed, Restaurant Habibi, Noordertuin, Triomf, Foodl, Vet Goed, Indebuurt Amersfoort, timetomomo, Ferienhausmiete.de, Wismon, NEOS, YoungCapital, Televizier, ReFeed your body
The Odd Bunch, NMTH.nl, The Yellow World, Lisette Kok Coaching, Adecco, Warner, Entertainment Business, Liveguide, WNL, BNN, Mediahuis, Microsoft, Peroni, Asus Benelux, Cognito PR, Rabobank, Stichting Vakbekwaamheid Horeca, Limes030, TPO.nl, Wayne Parker Kent, World Fashion Center, Shark Fit & Vitaal, Leoni Janssen, Brand New Job
Eerdere opdrachtgevers
Benedict, BRWNPPR, Code Blauw, Covers Couture, Kunstbende Amsterdam, Roundabout Europe, Share Cursussen, Stream My Event, Studio Stohr, TED.nl, TMG, Tomassen Toegangstechniek, Xenios, Ondernemingsplannen Fabriek, Ambitieuze Meisjes, Avond van de Persvrijheid, Draag de Dom, Fashion Diva, First Days of Spring, Lazarus Magazine, Nachtbrakers Magazine, Rethinking Media at the Beach, UP! Talkshows, Utrechtse Introductie Tijd, Young Sagamores.
Onderwerpen waar ik me graag mee bezighoud zijn techniek, innovatie en social media. En dan vooral: hoe ga je er
Doodeng vind ik het soms, mijn eigen zaak runnen. Ben ik wel goed genoeg, wat als het niet lukt en
Als ondernemer en/of creatieveling stroom je wellicht over van de goede ideeën. Althans, in je hoofd zijn het goede ideeën.
Iedereen lijkt het te doen dus ook jij wil een bloggen voor je bedrijf. Maar waar begin je? En heb
De één doet het zonder moeite, de ander is met geen mogelijkheid het podium op te krijgen. Toch is spreken
In mijn vak – en dat van vele (creatieve) freelancers – is er eigenlijk maar één regel: werk nooit gratis.
In Nederland kiezen steeds meer mensen voor het freelancebestaan. In mijn geval rolde ik er vooral een beetje in. Ik
Heel trots deelde ik van de week dat ik trots ben op hoe ik budgetteer. Meerdere mensen waren geïnteresseerd in